Gemini
Een gruwelijke misdaad zet de relatie op scherp tussen een standvastige persoonlijk assistent en haar Hollywood baas. De assistent reist door Los Angeles om het mysterie op te lossen. Ze moet telkens een vastberaden politieagent voor zien te blijven en zelf de confrontatie aangaan betreffende vriendschap, de waarheid en roem.