Getting Go, The Getting Go Project
Tanner, een nerdy filmmaker, wil een documentaire maken over het nachtleven van New York. Maar eigenlijk wil hij vooral iemand ontmoeten waar hij een flinke cyber-obsessie voor heeft: een zeer aantrekkelijke go-go danser (gespeeld door een real-life go-go danser). Naarmate het project vordert, slaat het machtsevenwicht tussen de twee mannen om.