Ghostbusters
Drie wetenschappers (Bill Murray, Dan Aykroyd Harold Ramis) verliezen hun baan bij de universiteit van New York, waar ze het occulte bestudeerden. Ze besluiten om zich voortaan te verhuren als Ghostbusters en zich bezig te gaan houden met het vangen van allerlei soorten spoken en geesten. Wanneer ze een portaal naar een andere dimensie ontdekken is het aan de Ghostbusters om New York te redden van een verschrikkelijke verschijning...