Glacier
De helft van de wereldbevolking is gestorven in een razende pandemie. Lichamelijk contact staat gelijk aan de dood. Nu begint de liefde te groeien tussen twee mensen die in quarantaine zitten in een hotel - zullen ze kiezen voor liefde of leven?