The Fortress
Esther roept de hulp in van een politicus om de bron van de zalmziekte te achterhalen, maar Leo smeekt Esther om Bergen te verlaten voordat ze ook ziek wordt. Iedereen denkt dat Charlie besmet is met de Zwarte Dood.