Beforeigners
Detective Lars Haaland onderzoekt de mysterieuze verschijning van mensen uit andere tijdperken.
Lars en Alfhildr, de eerste zogenoemde 'multi-temporale' politieagent, belanden voor een moordzaak in een seksclub.
Ingrids promotiestunt voor de Ben Dover Express loopt fout af en Alfhildr krijgt hulp van vrienden.
Tijdens een antitechnologie-aanval, zorgen de innerlijke demonen van Lars en Alfhildrs temperament voor problemen.