Een ongeremde reis door de muziek, magie en midsommerwaanzin van het legendarische Glastonbury Festival. Met optredens van The Orb, Spiritualized, The Verve, Lemonheads, Porn for Pyros en meer! Een must-see voor alle festivalfans.