God is Shy
Tijdens een treinreis verdrijven Ariel en Paul de tijd door hun diepste angsten te schetsen. Hun reis neemt een onverwachte wending wanneer Gilda, een andere passagier, zich in hun gesprek mengt. Door de vreemdeling krijgt hun speelse werk een angstaanjagende realiteit en een duister tintje.