Godzilla vs. Kong
In een confrontatie van legenden voeren Godzilla en Kong, de twee sterkste natuurkrachten, een ultieme en spectaculaire overlevingsstrijd. Terwijl Monarch een gevaarlijke missie onderneemt op onbekend terrein, waarbij aanwijzingen naar de oorsprong van de Titanen worden bovengehaald, dreigt een samenzwering van de mensen de wezens (zowel goed als slecht) voorgoed van de aardbodem te vegen.