Görümce
Yeliz leidt een gelukkig leven met haar broer Ahmet, waar ze erg gek op is. Maar als Ahmet verliefd wordt op Deniz, en hij haar een aanzoek doet, stort Yeliz’ wereld in. Ze denkt: “ach, ik krijg ze wel uit elkaar, zoals me bij al zijn eerdere vriendinnetjes ook is gelukt.” Yeliz begint met haar groepje vriendinnen plannen te maken om de twee uit elkaar te drijven. Aan de ene kant Yeliz, aan de andere kant Deniz en Ahmet, die probeert Deniz te beschermen tegen de valstrikken van zijn zus, zonder het Deniz te laten merken. Hun wacht allerlei komische avonturen...