Guarding Tess
Nadat de president van de VS is gestorven, trekt 's lands favoriete First Lady, Tess Carlisle (Shirley MacLaine) zich terug in haar slaperige geboorteplaats in Ohio, waar een van haar weinige vertrouwelingen agent Doug Chesnic (Nicolas Cage) van de geheime dienst is. Een ambitieus en toegewijd agent die in het Witte Huis heeft gediend, is hij nu hoofd van een detachement van zeven man dat Tess moet bewaken. Hoewel Doug liever bij actie en gevaar zit, bevindt hij zich nu in een klein plaatsje waar Tess hem bezighoudt, al was het maar voor ontbijt op bed. Niets in zijn traininghandboek heeft hem hierop ooit voorbereid en uiteindelijk komt hij in verzet. Hierdoor onstaat een komische krachtmeting met degene die hij gezworen heeft te beschermen.