Harlem Nights
Drie generaties legendarische komieken schitteren in dit verhaal over nachtclubeigenaar Sugar Ray (Richard Pryor) en zijn zoon Quick (Eddie Murphy) die voor het behoud van hun zaak knokken tegen een gevaarlijke gangster en een corrupt politieapparaat. Geschreven en geregisseerd door Eddie Murphy, met een sterbezetting van acteurs als Redd Foxx, Della Reese, Arsenio Hall, Jasmine Guy en Danny Aiello, is een film vol actie en humor!