Life
Eddie Murphy is Ray, een derderangs gangster met schulden. Martin Lawrence is de conservatieve bankbediende Claude wiens geld wordt gestolen. Door hun gezamenlijke geldnood komen de twee terecht bij de invloedrijke clubeigenaar Spanky die hen naar Mississippi stuurt om illegale drank te smokkelen en zo grof geld binnen te rapen.