Het geheime wapen
Gebaseerd op een waargebeurd verhaal. In Sardinië, in de 19e eeuw, wordt een ondergeschikte doofstomme man de meest gevreesde en gevaarlijke sluipmoordenaar in een brute oorlog tussen twee families.