Holland
In deze onvoorspelbare thriller is Nicole Kidman de perfectionistische Nancy Vandergroot, een lerares en huisvrouw wier perfecte leventje met haar echtgenoot en zoon in het tulpenparadijs Holland, Michigan, verandert in een angstaanjagend verhaal. Nancy en haar vriendelijke collega worden achterdochtig over een geheim en komen er vervolgens achter dat niets in hun leven is wat het lijkt.