Homestead
In Los Angeles wordt een atoombom tot ontploffing gebracht, en het land vervalt in een ongekende chaos. Ex-Green Beret Jeff Eriksson en zijn gezin ontsnappen naar The Homestead, een excentriek prepper fort gelegen in de bergen. Terwijl gewelddadige dreigingen en apocalyptische omstandigheden hun grenzen naderen, vragen de bewoners van The Homestead zich af: hoe lang kan een groep mensen weerstand bieden aan zowel de gevaren van de menselijke natuur als het bloedvergieten voor hun deur?