HomoSayWhat
Filmmaker Craig Bettendorf onderzoekt hoe publieke figuren en culturele instellingen anti-LGBTQ-retoriek en homofobie promoten. Documenteert de lange geschiedenis van propagandafilms in de jaren 60 tot de schietpartij in de nachtclub Pulse in 2016.