Nancy Corrigan - Sky Blazer
Nancy Corrigan wilde de armoede in Ierland ontvluchten en kwam met een droom naar Amerika. Ze nam geen genoegen met een baan als dienstmeisje, maar financierde haar eigen luchtvaartambities. Ze werd een baanbrekende vrouwelijke piloot die mannelijke piloten trainde in de Tweede Wereldoorlog en het pad effende voor vrouwen in de luchtvaart.