Horns
Ig Perrish (Daniel Radcliffe) wordt beschuldigd van de gewelddadige verkrachting en moord op zijn vriendin (Juno Temple). Hij houdt stug vol het niet gedaan te hebben en vlucht in drank. Maar als hij de volgende ochtend wakker wordt, heeft hij niet alleen een enorme kater. Ook groeien er opeens hoorns uit zijn hoofd.