Hyde
Een journalist ontwaakt uit een coma en heeft tien jaar van haar geheugen verloren. Texas Rangers en een moorddadige bende gemaskerde psychopaten, geleid door de criminele HYDE, achtervolgen haar bij elke stap terwijl ze worstelt om te achterhalen wie of wat ze is geworden.