The Hypnosis
Vera en André zijn een koppel dat de kans krijgt om hun start-up bedrijf te presenteren tijdens een prestigieuze wedstrijd. Vlak voor de wedstrijd probeert Vera hypnotherapie uit om te stoppen met roken, maar dat heeft een onverwacht neveneffect: Ze verliest alle sociale remmingen.