I Am Bolt
Usain Bolt is over de gehele wereld een geliefd icon. Hij belichaamt atletiek, overstijgt de sport en is de personificatie van zijn thuisland, zijn bliksemschicht pose wordt overal herkend en hij is een inspiratie voor huidige en komende generaties. We kennen de man van de atletiekbaan – zijn focus, zijn lach en zijn overwinningen, I Am Bolt laat ook de echte man zien die Triple Treble Olympische gouden medailles wist te winnen. Usain geeft een ongekende toegang tot zijn leven als een Olympische sportlegende, beste vriend, teamgenoot en zoon. Beleef zijn leven zoals hij dat doet. Met unieke beelden die hij zelf heeft geschoten van zijn slopende trainingsdagen met zijn ongelooflijke coach en sprintteam en hoe het is om op het wereldtoneel de concurrentiestrijd aan te gaan. Zie hoe hij omgaat met tegenslagen en uitdagingen en ontdek wat hij doet tijdens zijn rusturen, hoe hij ontspant met zijn familie en vrienden. De regisseurs hebben een ongekende inzage gekregen in het leven van de man op en naast de baan. Bekijk interviews met zijn ouders, zijn agent, zijn coach, zijn mede-atleten en natuurlijk van hem zelf. Dit is de echte Usain, zoals je hem nooit eerder zag. Rauw, onthullend, vrolijk en inspirerend.