Je vais mieux
Een vijftiger lijdt aan helse rugpijnen. Dokters, radiologen en osteopaten wereldwijd kunnen hem niet helpen: de oorsprong van zijn pijn is psychologisch. Maar welk aspect van zijn leven moet hij veranderen om beter te worden: zijn werk, zijn vrouw of zijn familie?