I, Frankenstein
Van de makers van de epische hit saga, Underworld, komt nu de nieuwste fantasy actiefilm, I Frankenstein 3D. Geschreven en geregisseerd door Stuart Beattie en met dcreenplay van Kevin Grevioux en Stuart Beattie. De film is gebaseerd op de populaire Darkstorm Studios comic “I, Frankenstein” geschreven door Kevin Grevioux en in de hoofdrollen zien we o.a. Aaron Eckhart, Bill Nighy en Yvonne Strahovski. Adam (Aaron Eckhart) is twee eeuwen geleden tot leven gewekt door Dr. Frankenstein. Sinds die tijd heeft hij zich maar met één ding bezig gehouden: zoveel mogelijk demonen terugsturen naar de hel. Ondertussen wordt hij argwanend in de gaten gehouden door waterspuwers die strijden in dienst van de hemel. Wanneer onderzoekster Terra (Yvonne Strahovski) steeds dichter bij de ontdekking van het geheim van Adams onsterfelijkheid komt, escaleert de oorlog tussen hemel en hel volledig met Adam er tussenin.