Identity
Tien vreemden stranden toevallig in hetzelfde motel tijdens een verschrikkelijk noodweer. Een limochauffeur (John Cusack), een oude tv-ster (Rebecca DeMornay), een politieagent (Ray Liotta) die een moordenaar moet vervoeren, een hoer (Amanda Peet), een pasgetrouwd stel en een ruziënde familie. Het gevoel van opluchting over het vinden van een schuilplaats verandert al gauw in angst. De reizigers worden namelijk op mysterieuze wijze één voor één vermoord... en omdat ze de enige zijn in het motel moet één van hen de moordenaar zijn! Langzaam komen ze erachter dat het geen toeval is dat uitgerekend zij daar gestrand zijn...