Illegaal
Guy, een geliefde reclasseringsambtenaar, en zijn vrouw Sasha, een voormalig model, genieten van een succesvol huwelijk totdat zij de kriebels krijgt om weer aan het werk te gaan. Terwijl Sasha een vreemde vriendschap sluit met een opkomende fotograaf, krijgt Guy te maken met een voorwaardelijk vrijgelatene die meer blijkt te zijn dan waar hij op gerekend had.