Surface
Door een hoofdtrauma is Sophie een groot deel haar geheugen verloren. In haar zoektocht naar wie ze was en is wordt ze gesteund door haar man en vrienden, maar gaandeweg vraagt ze zich af hoe perfect haar perfecte leven eigenlijk is.