In Defence of Optimism
William Kentridge onderzoekt het optimisme van het maken – zelfs in erbarmelijke omstandigheden zullen er mensen zijn die spelen, creëren en zingen. Een plaatselijke fanfare moet een vrolijke optocht uit het atelier naar Johannesburg leiden. Maar zullen alle Kentridges tot een overeenkomst komen?