Metamorphosis
Terwijl William Kentridge metamorfose verkent, worden geluiden gevisualiseerd met schilderkunst, verandert een schaduw in een sculptuur, verandert tijd in een filmstrip en wordt een abstracte vlek een beeld. Ondertussen spelen Joanna Dudley en Ann Masina een mythe uit Ovidius’ Metamorfosen na.