Inner Ghosts
Helen wordt gevraagd om twee jonge vrouwen te trainen om met de doden te communiceren. Maar 15 jaar geleden is Helen hiermee gestopt toen zij haar dochter verloor. Tegenwoordig is Helen bezig met een carrière in hersenonderzoek. Maar dingen beginnen te veranderen wanneer bezoek van de andere kant haar een apparaat laat zien dat verbazingwekkende dingen kan doen.