Internal Affairs
Dennis Peck kent de wet op zijn duimpje. Hij kan geld witwassen, de boel oplichten, een slechte reputatie opkalefateren. Hij kan zelfs, voor de juiste prijs, een moord doen verdwijnen. "Vertrouw me maar", zegt hij. "Ik ben agent." Richard Gere is Peck en Andy Garcia is Raymond Avila, de onderzoeker die vastbesloten is om Peck voor het gerecht te brengen in deze opwindende politiethriller. Peck laat zich niet zomaar vangen. De gladde, kille manipulator is van plan Avila's carrière, huwelijk en zelfs zijn geestelijke gezondheid ten val te brengen als hij gepakt wordt in Internal Affairs.