Isabel
Een van elkaar vervreemd koppel wordt weer bij elkaar gebracht voor de bruiloft van hun dochter, maar de aanwezigheid van hun verleden opent oude wonden, waardoor historische fouten opnieuw kunnen worden gemaakt.