Downton Abbey
Het wereldwijde fenomeen Downton Abbey gaat verder als speelfilm. De geliefde familie Crawley en hun onbevreesde personeel bereiden zich voor op het belangrijkste moment in hun leven: de komst van de Britse Royal Family. Dit koninklijke evenement ontketent schandalen, romances en intriges waardoor het aanzien van Downton aan een zijden draadje hangt.