The Gilded Age
In 1882 komt Marian bij het huis van ouderwetse tantes Agnes en Ada. Hun nieuwe buren proberen aansluiting te vinden bij de high society van New York.
Marian krijgt bezoek van Tom Raikes, waarvan Peggy juridische hulp vraagt. De familie Russell krijgen alle aandacht op een liefdadigheidsmarkt.
Face the Music
George heeft met een verrassende ontwikkeling te maken. Marian ontmoet Mr. Raikes ondanks de wens van Agnes. Ada komt een oude vriend tegen. Peggy krijgt een nieuwe kans.