Johnny & Clyde
Johnny en Clyde zijn seriemoordenaars die hopeloos verliefd zijn op elkaar. Op hun rooftocht hebben ze nu hun zinnen gezet op het casino dat geleid wordt door de criminele Alana. Zij wordt bijgestaan door het hoofd van de beveiliging, een wrede moordenaar die zij beveelt.