Jolt
Een uitsmijter houdt haar moorddadige woedeuitbarstingen onder controle met behulp van een met elektroden gevoerd vest waarmee ze zichzelf schokken toedient als ze moordzuchtig wordt. Als haar eerste grote liefde vermoord wordt, start ze een wraakzuchtige zoektocht naar de moordenaar, terwijl ze achtervolgd wordt door de politie, die haar als hoofdverdachte beschouwt.