Joyland
Het hechte gezin Ranas verlangt naar de geboorte van een jongen om de familielijn voort te zetten. Intussen zit het jongste lid Haider in een gearrangeerd huwelijk met Mumtaz. In het geheim voegt hij zich bij een erotisch danstheater waar hij voor de ambitieuze trangendervrouw Biba valt. Hun onmogelijke liefde werpt een licht op de wens van het hele gezin om op seksueel vlak in opstand te komen.