Justice League
Na het herstelde vertrouwen in de mensheid en geïnspireerd door Supermans onbaatzuchtige daad, roept Bruce Wayne de hulp in van zijn nieuwe bondgenoot Diana Prince, om zich tegen een nog grotere vijand te verzetten. Batman en Wonder Woman proberen samen snel een team metamensen te werven om de strijd aan te gaan met deze nieuwe dreiging. Maar ondanks de samenwerking tussen deze ongeëvenaarde helden —Batman, Wonder Woman, Aquaman, Cyborg en The Flash— kan het al te laat zijn om de planeet te redden van een aanval van catastrofale afmetingen.