Kicking and screaming
Phil Weston (Will Ferrell) is een zachtmoedige kleinburgerlijke vader die plots verandert in een door cafeïne opgefokte sportmaniak, als hij de coach wordt van het tegendraadse voetbalteam van zijn zoon. Maar als Phil's team tijdens het kampioenschap oog in oog komt te staan met de ploeg die wordt gecoacht door zijn eigen dominante vader (Oscar winnaar Robert Duvall), dan begint het balletje pa...