Kor
Als haar man Cemal wordt gearresteerd, blijft Emine achter met hun kind dat geopereerd moet worden. Ze gaat werken in een textielfabriek. Daar komt ze Ziya tegen, de oude baas van haar man, die ooit een oogje op haar had. Als Cemal terugkeert, komt hij erachter dat Emine voor hem verbergt dat Ziya de operatie heeft betaald. Zal Cemal in staat zijn deze situatie onder ogen te zien?