Yazgı
Yazgı (Het noodlot), dat Zeki Demirkubuz losjes heeft gebaseerd op de roman De vreemdeling van Albert Camus, vertelt het absurde, irrationele verhaal van een man die zich zonder reden schuldig voelt en die weigert zijn eigen wil te volgen.