Krull
In een fantasieavontuur in een wereld met mythische en magische wezens gaat een prins op zoek naar de magische Glaive en wil hij zijn jonge bruid redden. Colwyn (Ken Marshall) is de leider van een mythische zwaardvecht- en tovenarijgroep die achter 'het Beest' aan zitten dat zijn verloofde Lyssa (Lysette Anthony) ontvoerd heeft.