Kung Fu Panda 3
Wanneer Po's lang verloren vader plotseling weer verschijnt, besluit het herenigde duo af te reizen naar een geheim pandaparadijs om daar een groep van hilarische nieuwe panda's te ontmoeten. Maar wanneer de superschurk Kai alle kungfu-meesters uit heel China begint uit te dagen, moet Po het onmogelijke doen – hij zal een dorp vol grappige, liefdevolle, onhandige broeders moeten trainen tot ware kungfu-helden!