La Mif
In een opvangtehuis wonen een groep tienermeisjes samen met hun begeleiders. Als een familie die elkaar niet heeft gekozen, delen ze hetzelfde dak. Wanneer een incident alles op scherp zet, komt een vastgeroest en achterhaald systeem bloot te liggen.