Wild Diamond
De temperamentvolle 19-jarige Liane woont met haar moeder en zusje onder de stoffige zon van Fréjus in Zuid-Frankrijk. Ze is geobsedeerd door schoonheid en roem en ziet reality-tv als haar kans om geliefd te worden. Het lot lacht haar toe wanneer ze auditie doet voor Miracle Island.