LANIER
Geïnspireerd door ware gebeurtenissen in Lake Lanier en Oscarville, GA, gaat detective Jeff naar Lake Lanier voor een gezinsuitstapje. Maar het werk roept als hij samen met rechercheur Daniel een verdrinkingszaak onderzoekt. Jeff ontkent het spookachtige verleden van Lake Lanier totdat de duistere waarheden naar boven komen en drie gemaskerde vreemdelingen zichzelf hun huis binnendringen.