The Little Things
Hulpsheriff Joe 'Deke' Deacon (Washington) jaagt samen met sergeant Jim Baxter (Malek) op een seriemoordenaar. Baxter realiseert zich alleen niet dat Deke's verleden zo weer bovenkomt.