L'avance
Aliou, een jonge student aan Les Beaux-Arts in Parijs, verkoopt een schilderij van zijn overleden moeder voor 3000 euro aan een beroemde verzamelaar. Bij het afleveren van het schilderij wordt hij meegenomen op een reis waarin hij de last van het zojuist verdiende geld zal dragen.