LEGO Marvel Avengers: Code Rood
Als de Avengers bij elkaar komen om New York City te redden, krijgt Black Widow ruzie met haar vader Red Guardian over zijn opvoedstijl, waarna hij op mysterieuze wijze verdwijnt. Tijdens hun onderzoek ontdekken de Avengers dat de schurkachtige Collector elk personage met het woord 'rood' in de naam heeft ontvoerd. Black Widow is vastbesloten om haar vader te vinden en moet de Avengers naar de schuilplaats van de Collector leiden, zodat ze de gevangenen kunnen bevrijden.