LEGO Marvel Superhelden: Avengers Weer Samen
De Avengers worden tot een confrontatie met Ultron gedwongen wanneer hij het team wil ontmantelen door de controle over het harnas van Iron Man over te nemen en een misdadig plan uit te voeren om de wereld over te nemen.